Hyvä asiakkaamme,

Koronatilanteen vuoksi kehotamme kaikkia asiakkaitamme hoitamaan päivittäiset pankkiasiat ensisijaisesti itsepalvelussa mobiili- tai verkkopankissa tai soittamalla 24/7-asiakaspalveluun.

Vaivattomin tapa nostaa käteistä on käteisautomaateilta tai korttiostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Tokmanni-myymälöistä ja R-kioskeista. Lisäksi voit tilata käteistä Postin välityksellä sopivimpaan Postin toimipisteeseen.

Mikäli kuulut viranomaisten määrittelemään riskiryhmään tai tarvitset erityistä tukea asioinnissa ja sinulla on akuutti tarve asioida konttorissa, ole yhteydessä 24/7-asiakaspalveluumme (0200 3000 mpm/pvm) niin sovitaan asiasi hoidosta. Ajanvaraukset ovat mahdollisia vain akuuteissa asioissa.

Lisäksi ajanvaraus on seuraavissa tilanteissa mahdollinen myös muille kuin riskiryhmille:

  • Akuutti tallelokeroasiointi
  • Uusien pankkitunnussopimusten avaaminen
  • Asuntokaupat
  • Sijoitusten toimeksiannot

 

Voit tulla käymään yrityksen vaihtorahalokerikolla Leppävaarassa normaalisti (Ma – Pe 10:00 – 16:30).

Pidetään huolta toisistamme parhaamme mukaan.

Kiitos ymmärryksestäsi.

Nordea 

 

Bästa kund,

På grund av coronaepidemin ber vi alla våra kunder i första hand sköta sina dagliga bankärenden i mobil- och nätbanken eller genom att ringa kundtjänsten. 

Det enklaste sättet att ta ut kontanter är i uttagsautomaterna och i samband med kortköp i K-mataffärernas, Tokmanni-affärernas och R-kioskernas kassor. Dessutom kan du via Posten beställa kontanter till Postens verksamhetsställen. 

Om du hör till en riskgrupp som myndigheterna har fastställt eller behöver särskilt stöd i dina ärenden och har akut behov av att sköta bankärenden på kontoret kan du ringa kundtjänsten (0200 5000 msa/lna) för att komma överens om hur du kan sköta dina ärenden. Det är endast möjligt att boka tid för att sköta akuta ärenden.

För personer som inte hör till riskgruppen är det möjligt att boka tid för följande ärenden:

  • Akuta bankfacksärenden
  • Avtal om nya bankkoder
  • Bostadsaffärer
  • Placeringsuppdrag

Du kan komma att besöka företagets förändringspengar i Alberga normalt (mon – fre 10:00 – 16:30).

Låt oss göra vårt bästa för att ta hand om varandra. ​

Stort tack för din förståelse. ​

Nordea

 

Dear customer

Due to the coronavirus situation, we urge all our customers to handle their daily banking primarily as a self-service through mobile bank and Netbank, or by calling Nordea Customer Service.

The easiest way to withdraw cash is to do it at an ATM or when shopping with your card at K stores, Tokmanni stores and R-kioskis. In addition, you can order cash by post to your preferred Posti service point.

If you belong to one of the at-risk groups defined by the authorities or need special help for conducting your banking, or if you have an urgent need to do business in-branch, please contact our Customer Service (tel. 0200 70 000, Mon–Fri 8.00–18.00, local rates apply) so we can agree on how to handle your case. You can book an in-branch appointment only in urgent matters.

Additionally, appointments can be booked by people not included in at-risk groups in the following situations:

  • Urgent need to access a safe deposit box
  • Concluding an agreement for new online access codes
  • Signing a housing trade
  • Placing investment orders

You can come to visit the Company’s Money Change Box in Leppävaara normally (mon – fri 10:00-16:30).

Let’s take care of each other to the best of our abilities.

Thank you for understanding.

Nordea

Ajat muuttuvat. Helpommiksi.

Pankkiasiat ja muut pankkitunnuksia vaativat palvelut nyt entistä kätevämmin.

Tervetuloa Nordeaan!

Nordea Espoo

Suljettu tänään

Aukioloajat

Ma-Su Suljettu

Yhteystiedot

Puhelin
0200 3000
Sijainti
Leppävaarankatu, katutaso